| |
Learning Lab
- med Heltetræningen
|
|
har til opgave at forske i læring, videns dannelse og kompetenceudvikling. Forskningen foregår i tværfaglige konsortier, der inddrager både faglivet og den akademiske verden. Målet er at bidrage til bedre udnyttelse af de menneskelige resurser ved at skabe og formidle ny viden om læreprocesser og deres rolle og funktion i praksis i arbejdet med børn og unge. Fokus er værdiskabelse med en organisatorisk tilknytning til Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, børnehaver, skoler, specialskoler, gymnasier m.m. Heltetræningens Learning Lab er en selvstændig institution med egen bevilling og bestyrelse, der er tilknyttet forening For Heltetræning.
Teori og Praksis
De Fire Temperamenter er et redskab, vi benytter til at afdække børn og unges arketyper. Arketype kommer af græsk “arhkétypos”, der ordret oversat betyder “begyndelsesform”. Arketypen er i sig selv en tom form, men indeholder muligheder. Denne form kaldes en “habitus” og bruges om menneskets ydre og indre identitet. |
|
|
|
| |
Til denne målgruppe tilbyder vi fire kurser:
|
Learning Lab for faggrupper
|
DEN YDRE HELT - Learning lab for børnehavebørn |
Et intens 12 ½ timers forløb der strækker sig over én uge, hvor problematikker bliver synliggjort. Learning lab som metode til observation, analyse, intervention og dokumentation af samspil, kommunikation og ledelse. Direkte viden og erkendelse om jeres børnehavebørn i en triangulering mellem jer, børn og hjem. (I vælger tema)
|
DEN INDRE HELT - Learning Lab for skolebørn |
Et intens 12 ½ timers forløb der strækker sig over én uge, hvor problematikker bliver synliggjort. Learning lab som metode til observation, analyse, intervention og dokumentation af samspil, kommunikation og ledelse. Direkte viden og erkendelse om jeres skolebørn i en triangulering mellem jer, børn og hjem. (I vælger tema)
|
|
DEN HELE HELT - Learning lab for unge |
Et intens 12 ½ timers forløb der strækker sig over én uge, hvor problematikker bliver synliggjort. Learning lab som metode til observation, analyse, intervention og dokumentation af samspil, kommunikation og ledelse. Direkte viden og erkendelse om jeres skolebørn i en triangulering mellem jer, børn og hjem. (I vælger tema)
|
|
| |
|
|
|
Grib chancen for at udvikle dig selv og dit barn gennem et praktisk dannelsesforløb for hele familien.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|